N-VA ploeg legt de eed af

Op 4 januari 2019

Op donderdag 3 januari vond de installatievergadering van de nieuwe gemeenteraad plaats. Burgemeester Gerda Van den Brande legde al op 21 december de eed af bij de gouverneur. Nu was het de beurt aan de andere N-VA verkozenen. Ons sterk team staat in de startblokken om de volgende zes jaar het beste van zichzelf te geven voor onze gemeente.

Onze ploeg: Gerda Van den Brande, uw burgemeester - Jonathan De Valck, eerste schepen - Charlotte Meulemeester, gemeenteraadslid en vanaf 2022 schepen - Herwig Cornelis, gemeenteraadslid - Katrien Uyttersprot, voorzitter van de gemeenteraad tot 2021 en gemeenteraadslid - Jaak Wouters, gemeenteraadslid en fractieleider - Karin De Petter, lid van het Bijzonder Comité voor de Sociale Dienst.

U kan het startinterview van onze burgemeester Gerda Van den Brande en de eerste tussenkomst van de nieuwe voorzitter van de gemeenteraad Katrien Uyttersprot lezen in de bijlagen.

Onze ploeg kan bovendien rekenen op een sterk afdelingsbestuur dat mee zijn schouders zet onder ons project voor de gemeente.

Foto's © Gemeente Meise