Jonathan De Valck

Politiek

Jonathan is één van de geëngageerde, gemotiveerde en beloftevolle jongeren binnen de Meisese politiek. In 2013 werd hij het jongste gemeenteraadslid ooit in uw gemeente. Nadien volgde hij schepen Willy Kerremans op en werd hij de jongste bestuurder ooit in het schepencollege van Meise.

Sinds 2019 is Jonathan als eerste schepen bevoegd voor financiën, leefmilieu, sport, landbouw en begraafplaatsen.

Lokaal afdelingsbestuur

In 2010 werd Jonathan lid van de N-VA en kort nadien engageerde hij zich voor het afdelingsbestuur van de N-VA in Meise. Binnen dan afdelingsbestuur is Jonathan heel actief. Hij oefende al verschillende functies uit: communicatieverantwoordelijke, campagneverantwoordelijke, jongerenverantwoordelijke en verantwoordelijke voor sociale media.

Varia

In 2014 ging Jonathan aan de slag als Parlementair medewerker van Kamerlid Inez De Coninck. Jonathan is een fervent verzamelaar van dvd's. Hij woont al zijn hele (jonge) leven in Meise. Hij volgde les aan de Fusieschool in de Hoogstraat. Je ziet hem op vele evenementen. Jonathan is ook actief binnen het verenigingsleven: hij is vrijwilliger bij SC Wolvertem en steekt ook een handje toe bij de Meuzegemse feesten. Jonathan is ook een enthousiaste bloeddonor.