Bedankt zorgverstrekkers!

Op 19 maart 2018

Op zondag 18 maart was het Dag van de Zorg. De N-VA bedankt al onze zorgverleners voor hun onbetaalbare inzet, elke dag opnieuw. Onze OCMW-voorzitter Gerda Van den Brande weet waarover ze spreekt. Ze is zelf al meer dan 30 jaar aan de slag als verpleegster. Ze combineert deze job, zij het halftijds, met haar mandaat. Ze vindt het immers uiterst belangrijk om de vinger goed aan de pols te houden!

Het OCMW opende de deuren op de Dag van de Zorg. Gerda blikt terug op een geslaagde dag en bedankt alle medewerkers uitdrukkelijk: "Er kwam veel volk over de vloer. Er werden rondleidingen gegeven in het woonzorgcentrum residentie Van Horick, de serviceflats Ter Wolven en de kleinschalige dagopvang CADO. Een mooie gelegenheid om op een laagdrempelige manier kennis te maken met ons aanbod."

De N-VA wil verder zorgen voor groei in de zorg en via een "zorgshift" meer geld investeren in mensen, en minder in dure structuren! Een boodschap die Gerda van ganser harte steunt!

Meer lezen? Klik hier voor de N-VA brochure over "Een onbezorgde oude dag".