Theo Lavers

Van alle markten thuis

Theo is geboren en getogen in Wolvertem, waar hij opgroeide in café de tramstilstand, in de volksmond beter gekend als “Bij Wiske van Tiske Pak”. “Pak” heeft een logische verklaring: Theo’s grootouders waren het internet namelijk voor en leverden goederen van deur tot deur.

Voor Theo staan eerlijkheid en transparantie voorop. Als kleine jongen kwam hij al in opstand tegen onrecht en hypocrisie. Recht voor de raap is hij nog steeds: Theo zegt waar het op staat.

Theo is industrieel ingenieur, volgde een bijkomende opleiding marketing en management, runde een eigen KMO en bouwde een jarenlange ervaring in leiding geven in kleine en grote bedrijven: hij is dan ook van alle markten thuis.

Beter bestuur

Voor Theo staat beter bestuur voorop en daarbij moet de burger centraal staan. Beter bestuur begint bij het luisteren naar de inwoners van onze gemeente, wederzijds respect en goede ideeën. Beter bestuur betekent een goed georganiseerde gemeente waar het leuk is om te werken en wonen. Een gemeente waarin je kan ondernemen, genieten, winkelen en je kinderen zien opgroeien in veiligheid en gezondheid.

Theo volgt ook de nationale en Europese politiek op de voet. Thema’s als ondernemen, pensioenen, mobiliteit en migratie boeien hem bijzonder.