Ann Van den Broeck

Maatschappelijk engagement in Meise

Ann heeft het zich nog geen seconde beklaagd dat ze terugkeerde naar haar roots in Meise. Ann is de mama van Lies, Kristof en Pieter Jan Malfroid, geboren en getogen Meisenaars. Haar engagement en dat van haar gezin is velen welbekend. Hun motto is:”Beter meedoen dan aan de zijlijn te blijven staan!”

In actie als gemeenteraadslid

Ann was gemeenteraadslid van 2018 tot 2018. In 2020 legde ze opnieuw de eed af als gemeenteraadslid, als opvolger van Herwig Cornelis. Wat haar nauw aan het hart ligt is een Groot-Meise waar het voor iedereen aangenaam en leefbaar is. Waar we ons veilig voelen, met een ruim aanbod van recreatief groen om lichaam, geest én huisdieren de nodige ontspanning te gunnen!

Ook respect voor het Nederlands, onze normen en waarden en een nette omgeving met propere straten vindt Ann erg belangrijk. Zij wil er mee voor zorgen dat onze jeugd graag in Meise woont en leeft, ook in de toekomst!

Afdelingsvoorzitter

Op 20 februari 2019 werd Ann verkozen tot nieuwe afdelingsvoorzitter. Een functie die ze met heel veel enthousiasme opneemt.